
REKLAMACJA PRODUKTÓW
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.
Reklamacja z powodu uszkodzeń podczas transportu lub wad fabrycznych produktu
- po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd. (wady związane z przesyłką przyjmujemy do 48h od otrzymania jej przez klienta)
- po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne
- wady produktu, które ujawniły się podczas użytkowania
Jak złożyć reklamację?
- Zrób zdjęcie (będzie potrzebne do reklamacji)
- Wypełnij prosty formularz online (w temacie podaj numer zamówienia), w temacie wpisz preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji. Możesz również uzupełnić tradycyjny formularz reklamacyjny.
- wymiana towaru na nowy,
- zwrot pieniędzy,
- rabat na produkt,
- inna propozycja,
- Przygotuj przesyłkę do zwrotu (zabezpiecz ją)
- Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
- Oczekuj kontaktu z naszej strony.
- Reklamację rozpatrzymy do 7 dni od otrzymania przesyłki.
Reklamacja z powodu niezgodności przesyłki z zamówieniem
- po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
- brakuje jednego lub więcej produktów w paczce
Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji.
+ 48 601 614 444
reklamacje@domowaspizarnia.pl
Zwrot produktu
- Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
- Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Uwaga – nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
- Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
- Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczny kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep!
- Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika.
Jak zwrócić produkt/y?
- Pobierz, wydrukuj i uzupełnij formularz
- Solidnie zapakuj zwracane produktu. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu
- Wyślij paczkę dowolną formą przesyłki na adres: Domowa Spiżarnia, ul. Okrzei 5, 25-525 Kielce
- Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki do naszej siedziby.
Zwróć szybko swoje produkty:
https://furgonetka.pl/zwroty/c1fee6b6-1683-4114-9f64-4f7747bd5aa4