Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.
Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
 

Reklamacja z powodu uszkodzeń podczas transportu lub wad fabrycznych produktu

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne
  • wady produktu, które ujawniły się podczas użytkowania

Jak złożyć reklamację?

  1. Zrób zdjęcie (będzie potrzebne do reklamacji)
  2. Wypełnij prosty formularz online (w temacie podaj numer zamówienia), w temacie wpisz preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji. Możesz również uzupełnić tradycyjny formularz reklamacyjny.
    1. wymiana towaru na nowy,
    2. zwrot pieniędzy,
    3. rabat na produkt,
    4. inna propozycja,
  3. Przygotuj przesyłkę do zwrotu (zabezpiecz ją)
  4. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
  5. Oczekuj kontaktu z naszej strony.
  6. Reklamację rozpatrzymy do 7 dni od otrzymania przesyłki.

Reklamacja z powodu niezgodności przesyłki z zamówieniem

  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce

Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji.

+ 48 601 614 444
sklep@domowaspizarnia.pl

Zwrot produktu

Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go bez problemu zwrócić w ciągu 30 dni od zakupu bez podawania przyczyny!
  • Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
  • Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Uwaga – nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczny kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep!
  • Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika.

Jak zwrócić produkt/y?

  1. Pobierz, wydrukuj i uzupełnij formularz
  2. Solidnie zapakuj zwracane produktu. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu
  3. Wyślij paczkę dowolną formą przesyłki na adres: Domowa Spiżarnia, ul. Okrzei 5, 25-525 Kielce
  4. Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki do naszej siedziby. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
GrTracking('setUserId', '" .$email ."');"; ?>
Sklep internetowy Shoper Premium