Pytania i odpowiedzi

ZAMÓWIENIA

1. Jak można składać zamówienia na produkty w sklepie?

Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy, drogą e-mail: sklep@domowaspizarnia.pl lub telefonicznie +48 601 614 444.

2. Jakie formy dostawy są dostępne w sklepie?

Towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera (inpost, DPD oraz Pocztą Polską), zamówione produkty możesz również odebrać w sklepie stacjonarnym przy ulicy Okrzei 5. Szczegóły znajdziesz tutaj.

3. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Zamówienie złożone do godziny 12 w sklepie internetowym, telefonicznie lub e-mail (po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia), realizowane są tego samego dnia. Kurier ma od 24h do 48h na dostarczenie zamówienia.

4. Dlaczego zakupując szkło mogę wybrać tylko kuriera Poczty Polskiej?

Jest to jedyny kurier na rynku, który gwarantuje bezpieczną dostawę szkła. Dlatego dbając o jakość naszych wysyłek postawiliśmy na bezpieczne dostarczenie produktów szklanych.

PRODUKTY W SKLEPIE

1. Co zrobić jeśli produkt jest niedostępny?

Jeśli produkt jest niedostępny lub jego ilość jest dla Ciebie nie wystarczająca napisz do nas wiadomość (sklep@domowaspizarnia.pl) lub zadzwoń +48 601 614 444.

2. Czy mogę kupić produkty w ilościach hurtowych?

Oczywiście, że tak! Jeśli interesuje Cię większa ilość produktów skontaktuj się z nami, przedstawimy Ci indywidualną wycenę.

WSPÓŁPRACA

1. Z kim współpracujemy?

Poszukujemy osób chętnych do współpracy z zakresie marketingu (instagram, youtube), dlatego jeśli prężnie prowadzisz swojego instagrama lub youtuba i lub robić domowe wyroby - napisz wiadomość na sklep@domowaspizarnia.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium